2010. november 5., péntek

Bob Sinclar

A Campus fesztivál csúcspontja az volt, amikor Zsuzsival lehetőséget
kaptunk arra, hogy a sztár DJ; Bob Sinclar-rel késztsünk interjút.
Az első fellépővel való találkozás még gyomorideggel volt dúsítva, aztán
már az összes beszélgetést úgy lezavartuk, mintha évek óta a szakmában
lennénk.




Mikor megtudtuk, hogy Bob Sinclar-rel fogunk beszélgetni, újra elöntött a görcsös szorongás.:D De az a kellemes idegesség volt. S lévén, hogy én nem tanultam soha angolul ( amit tudok az mind filmekből és a sok angol dalból ragadt rám ), Zsuzsira hárult az a feladat, hogy szólaljon meg! :) Én adtam egy-két tippet a kérdéseihez, ő meg fordított. Vicces volt, mert a találkozó előtt olyannyira idegesek voltunk, hogy Zsuzsinak a kérdéseket szinte magolnia kellett.:D Aztán eljött a piallanat, bevallom én valami nagy szikrára számítottam vagy egy  különleges érzésre, amit még nem tapasztaltam (csak világsztár). Fogtam a kamerát, Sinclar leült elénk és elkezdődött az interjú. Hmm.. Nem volt semmi különös. :D Ugyan olyan ember mint bárki más, csak többen ismerik, mint engem..:D Ennyi.
Ami meglepett, hogy nagy az orra. Az a videóiban nem jön át. ;)
Íme az interjú egy részlete; 00:11nél pause!! Azaz én kezem a kamerával!
Igen a bizonyíték! x))




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése