2010. december 5., vasárnap

"Tervezz óriásplakátot!"

A Felső-Tisza-vidéki Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság idén márciusban pályázatot hirdetett a VÍZ világnapja alkalmából; amelyre én is neveztem.





Természetesen téma a víz fontossága volt, és az én korosztályom fotókkal pályázhatott.

Én egy olyan óriásplakátot készítettem, mely hangsúlyozza természetes vizeink tisztaságának fontosságát.
Szükségem volt egy kézmodellre, akinek a szerepét Barna Ági töltötte be.
Helyszínnek a Békás-tót választottam, mivel tökéletes miliője lett a kész alkotásnak.
A végső simítások photoshoppal lettek elvégezve.

Íme a folyamat, illetve a felhasznált egyéb képek melyekből megszületett az alkotás:

Ez az eredeti kép, amelyen finomítottam.

Egy kis photoshop után.

Szükség volt egy kis sivatagra a drasztikus hatásért.

Földünk.


S a végeredmény:

Most láthattátok egy másik oldalam, nem csak írni szeretek, hanem többek közt fotózni is. ( Számos egyéb kedvelt elfoglaltságom mellett. :P )




Boom De Ya Da ...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése